Sizce En İyi Satış Sonrası Hizmet Nasıl Olmalıdır?


Hepimiz bir ürün alırken fiyatına, kalitesine, teslim süresine bakıyoruz da acaba satış sonrası hizmeti nasıl diye düşünüyor muyuz?

Düşünüyor muyuz bilmem ama düşünmemiz gerektiği bir gerçek..

Polimek Elektronik olarak bizim için müşteri memnuniyeti her daim birinci sıradadır.

Firmamız için, müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak, yeni bir satıştan daha önceliktir.

Bu nedenle, firmamızda satış sonrası teknik servis hizmetleri en öncelikli sıradadır.

Satış sonrası teknik servis hizmetlerinin içerisinde;

-  Ürünlerin garanti takibi

-  Satılan ürünle ilgili telefon ve uzak masaüstü desteği

-  Ürün bakım onarım hizmetleri

-  Ürünlerin yerinde destek ve servis hizmeti yer almaktadır.

Bizim için müşterilerimizden gelen talepler ve öneriler aynı zamanda; ar-ge departmanımız içinde  yol gösterici niteliktedir.

Yeni geliştirdiğimiz ürün ve yazılımların tümü müşteri talepleri göz önünde tutularak hazırlanmaktadır.

Personel takibi, geçiş kontrolü, yemekhane takibi gibi konularda müşterilerimizin birbirlerinden çok farklı talep ve istekleri olabilmektedir.

Tüm bu özel talepler, yazılım departmanımız tarafından incelenir, ve yapılabilecek tüm talepler butik yazılım şeklinde müşteriye özel bir biçimde sunulur.

Peki sizce en iyi satış sonrası hizmetler nasıl olmalıdır?

Teknik servisten beklentiniz nedir?

Düşüncelerinizle teknik servisimizi daha iyi bir konuma getirmek isterseniz çok seviniriz...

Önerilerilerinizi bekliyoruz..

pazarlama@polimek.com.tr

teknik@polimek.com.tr

Teklif ya da Bilgi Alın

Çözümlerimizden faydalanmak ve daha detaylı bilgi almak için lütfen iletişim formunu doldurunuz.

+90 232 328 16 45