Ara
Close this search box.

Sıkça Sorulan Sorular

POLİMEK’e Sıkça Sorulan Sorular aşağıda yer almaktadır.

İzlenmesi gereken adımlar;

– Terminaliniz açık konumda mı kontrol etmelisiniz, eğer kapalı ise terminalinizi açarak tekrar deneyiniz

– Terminaliniz açık konumda ise terminale bağlı olan ethernet kablosunda bağlantı olup olmadığını kontrol ediniz (bu işlemi kabloyu bir bilgisayara bağlayarak internet gelip gelmediğine bakarak kolayca kontrol edebilirsiniz). Eğer kabloda bağlantı yok ise bilgi işlem biriminizden destek alınız

– Terminal menünüzde gördüğünüz terminal bilgileri ile cihaz içerisindeki bilgilerin eşleşip eşleşmediğini kontrol ediniz

– Ethernet kablonuzda bağlantı var ise cihaza tanımlı olan ıp adresinin farklı bir cihaz tarafından kullanılmadığından emin olunuz. ıp adresi terminal menüsünde yazmaktadır. Ip kontrolü için bilgi işlem biriminizden destek alabilirsiniz.

Eğer bu uyarıyı alıyorsanız programınız sunucunuz/ana bilgisayarınızda bulunan sql ile bağlantı kuramıyor olabilir.

– Sunucu/ana bilgisayarınız açık mı kontrol ediniz

– Sunucu/ana bilgisayarınızda sql servisiniz çalışıyor mu kontrol ediniz

– Sunucu/ana bilgisayarınızın bilgilerinde herhangibir değişiklik var mıdır bilgi işlem biriminizden bilgi alarak bizlere iletiniz (ıp adresi,sunucu adı vb.)

Sunucu/ana bilgisayarınızda otomatik işlemlerinizi kontrol eden ”polimek pdks servisi” niz aktif mi kontrol ediniz. Eğer servis durmuş ise servisi tekrar başlattığınızda bir sonraki bildirim saatinizde verileriniz gelecektir. Bir sonraki bildirim saatinde de verilerinizi alamıyorsanız bizlerle iletişime geçiniz.

– İşten ayrılan personelinizin çalışma durumu kutucuğundaki işareti kaldırıp işten ayrılma tarihini girip kaydettiğinizde personeliniz pasif konuma gelecektir. Personelinizi pasif duruma aldığınızda ekranınızda “seçili personel başarıyla pasif oldu, terminallerden de silinsin mi?” uyarısını göreceksiniz. Bu ekranda evet diyerek ilerlediğinizde personelinizi tanımlı olduğu terminallerden silebilirsiniz. Personelinizi terminalden silmek programda bulunan verilerini etkilemeyecek, yalnızca personelin terminalden geçiş yapmasına izin vermeyecektir.

– Personelinizi başarıyla terminallerden sildikten sonra personel kartında bulunan kart ıd numarasını başka personele kaydedebilirsiniz veya terminalinizden yeni personelinize kart ile kayıt yapabilirsiniz.

– İlgili personelinizden cihazdan tekrar geçiş yapmasını isteyip veri aktarımı başlığından personelinizin geçiş hareketini kontrol ediniz.

– Personelin geçiş hareketi tanımsız personel veya başka bir personele ait isimle geliyorsa terminalinizden personelinizi silip personel kartındaki doğru terminal ıd bilgisi ile cihaza tekrar kayıt ediniz.

– Personelinizin geçiş hareketi doğru isimle geliyor ise geçiş hareketinin tarih ve saatini kontrol ediniz.

Tarih bulunduğunuz tarihten farklı geliyorsa terminal menünüzden terminal ayarları başlığından terminalinize tarih ve saat öğretebilirsiniz.
Tarih ve saat öğretmenize rağmen terminalinizin tarih ve saati değişmeye devam ediyorsa terminalinizi teknik servisimize ulaştırabilirsiniz.

– Tüm bilgiler doğru geliyor ise bağlantı sorunu veya veritabanına kayıt sorunu gibi bir durum yaşıyor olabilirsiniz. Kayıtları al butonuna tıkladığınızda sağ tarafta bulunan tablomuzda yazan uyarıyı kontrol ediniz.

– Personelinizin başarılı bir şekilde puantajının hesaplanması için personele tanımlı olması gereken bilgileri kontrol ediniz;

– En az bir adet grup seçimi yapılmış olmalı.

– Puantaj ayarı seçilmiş olmalı.

– İlgili tarihlerde personel işten çıkmamış olmalı.

– Tüm bilgiler doğru ise sistem destek birimimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Teklif İste

Polimek PDKS Yazılımını ücretsiz denemek için demo talebi oluşturunuz.

Entegre Çalıştığımız Programlar

PDKS Ücretsiz Demo Talep Formu

Bu formu göndererek, gizlilik politikamızı okuduğunuzu, anladığınızı ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.