Pdks Sistemlerinde Teknik Servis Hizmetinin Önemi

Pdks Sistemlerinde Teknik Servis Hizmetinin Önemi

Personel devam kontrol (Pdks) ve geçiş kontrol (Gks) sistemlerinin özellikleri, bu sistemin kullanılacağı yerin büyüklüğüne, sistemi kullanacak kişi sayısına göre değişmektedir.

Gerek Pdks, gerek gks sistemlerinde mantık; girişe konumlandırılacak okuyucular ve raporlamaların alınacağı bilgisayara kurulacak bir yazılımdan ibarettir.

Dilenirse birden çok bilgisayara da yazılım kurulumu yapılabilir.

Personel devam kontrol, geçiş kontrol veya ziyaretçi kontrolünde kullanılan bu sistemleri firma içerisinde genellikle insan kaynakları veya bilgi işlem departmanı kullanmakta ve raporlamasını yapmaktadır.

Günümüzde işe girişler, terfi, istifa vb nedenlerden dolayı personel sirkülasyonu oldukça fazla olduğu için geçiş kontrollerde kullanılan pdks ve gks gibi sistemlerin teknik servis desteği oldukça önem taşımaktadır.

Yeni gelen kişilerin cihaza tanıtılması, istenilen yetkilerin atanması ya da bölüm değiştiren kişinin bilgi değişiklikleri gibi özelliklerin yazılıma uygulanması gerekir.

Teknik servis hizmetinde; firmadaki yetkili kişiye hangi sistem kullanılıyorsa; bu ürünlerle ilgili gerekli bilgi aktarılır.

Parmak izi  okuyucu kullanılıyorsa parmak tanımlama; kart okuyucu kullanılıyorsa kart tanımlama ya da yüz tanıma okuyucusu mevcutsa yüz tanımlama gibi tanımlama eğitimleri verilir.

Eğer sistemi kullanan kişi işten ayrılır veya başka bir bölüme geçerse, yerine gelen kişiye de aynı eğitimlerin verilmesi gerekir. Böyle durumlarda ikinci bir teknik servis desteğine ihtiyaç duyulmaktadır. Bu da satış sonrası hizmet anlamına gelmektedir.

Satış sonrası servis hizmetleri; satış tamamlandıktan sonra satışın devamlılığını sağlayan ürünün teslimi, montajı,  bakım onarımı, eğitimi vb işlemleri kapsayan faaliyetlerdir.

Günümüz koşullarında, bu ürün kategorisinde müşterilerin seçebileceği pek çok alternatif bulunmaktadır.

Burada belirleyici özellik satış sonrası da gerekli teknik servis hizmetinin alınabileceği bir firma seçmektir.

Polimek Elektronik’ i rakiplerinden ayıran en önemli özelliklerinden biride budur.

Özellikle PDKS kullanıcıların da teknik servis hizmeti oldukça önem taşımaktadır; ay sonlarında, puantaj dönemlerinde; maaşları hesaplamak isteyip bir sorunla karşılaşan müşteri ilk olarak satın almayı gerçekleştirdiği firmayı arar; hızlı çözüm üretebilmek çok önemlidir.

Polimek Elektronik olarak; bünyemizde ürettiğimiz tüm yazılım ve donanımlarımızla ilgili, alanında uzman teknik ekibimizle gerek uzak masaüstü bağlantısı; gerekse yerinde destek  ile hizmet vermekteyiz.  Müşterilerimizin ihtiyacı olduğu her zaman bizlere ulaşabilmesi, istenildiğinde yerinde destek alabilmeleri için teknik servis birimimiz gün geçtikçe büyümektedir.

Garanti  süresi dolmuş olan müşterilerimizle , uzaktan ya da yerinde yıllık bakım sözleşmesi imzalayarak; kesintisiz teknik servis hizmetimizi sürdürmekteyiz.

Firmamızda garanti takibi, ürün bakım onarım hizmetleri, müşteri odaklı telefon desteği, uzaktan yardım hizmetleri ve yerinde destek hizmetleri sunulmaktadır.

Polimek Elektronik, kendisini çoğu firmadan farklı kılan bu özelliği ile müşteri sürekliliği ve memnuniyetini sağlamaya devam edecektir.

Teklif ya da Bilgi Alın

Çözümlerimizden faydalanmak ve daha detaylı bilgi almak için lütfen iletişim formunu doldurunuz.

+90 232 328 16 45