Web Tabanlı Sistemlerin Masaüstü Uygulamalara Göre Farklılık ve Avantajları

Verilere 7/24 Erişim
Otomatik Güncellemeler
Platformlar Arası Uyumluluk
Sistem Kaynaklarını Hafifletme
Yazılım Kurulumu Yok
Kullanıcı Dostu Arayüzler
Entegrasyon Potansiyeli
Web uygulamaları diğer harici sistemlere kolaylıkla entegre olur.
Ölçeklenebilirlik
polikod-cozum-tablet
polikod-cozum-tablet

Web Tabanlı Sistemler Kullanmanın Avantajları

Zaman ve mekân fark etmeksizin şirket verilerine ulaşım ve yönetim
Kolay ve anlaşılır kullanım
Yüksek görsellik
Browser üzerinden erişilebilirlik
Güncelleme kolaylığı, daima son sürüme erişim
Kolay hata düzeltme imkanı
Platform bağımsız
Kolay destek ve bakım imkanı
Mobil uygulamalarda uyarlanabilirlik
Cihaz üzerinde daha az kaynak kullanımı

Web Tabanlı PDKS Yazılımı

  • Yazılım departmanını kendi bünyesinde barındıran Polimek, web tabanlı yeni nesil geçiş ve personel devam kontrol otomasyon sistemi en yeni yazılım geliştirici sürümlerini kullanan platformlarda geliştirilmiştir. (.Net Core ve Angular JS Framework)
  • Web tabanlı PDKS yazılımı MS SQL veri tabanını kullanmaktadır.
  • Yazılım ilişkisel veri tabanı mimarisine uygun tasarlanmış yapıdadır.
  • Web PDKS yazılımı kullanıcı bilgisayarına herhangi bir kurulum işlemine gerek kalmaksızın internet servis sağlayıcıları üzerinden kullanılabilir.
  • Uygulama istenirse kuruluşunuzdan veya hizmet aldığınız Cloud, Azure, hosting vb.  yapılardan dışarıya açılıp dünyanın neresinde olursanız olun erişebileceğiniz takip sisteminiz olacaktır.
  • Web PDKS yazılımda sınırsız sayıda kullanıcı tanımlanır ve tanımlanan bu kullanıcılar için yazılım üzerinden istenilen yetkilendirmeler (kısıtlamalar) yapılabilir. 
  • Web PDKS yazılımda holding, grup şirket, işletme, şube vb. kuruluşlarınız için birim, pozisyon, görev, statü gibi kuruluşlarınızın organizasyon şeması tümüyle tanımlanabilir.
  • Web PDKS yazılımı, personel tanımlama bölümünden personellere ait tüm kişisel bilgiler, kimlik bilgileri, iletişim ve aile bilgileri, ziyaretçi bilgileri tanımlamaları yapılabilir.
  • Personellere ait zimmet, evrak (ISG, Eğitim, Sertifika vb.), kıyafet bilgilerinin işlenmesi ve takip edilmesi sağlanabilir.
  • Yeni personelleriniz için istenirse ilk işe alımdan itibaren deneme süresi takibi ve bilgilendirme sistemi yapılabilir.
  • Personel tanımları üzerinden kişinin yetkili olduğu terminal cihaz, kapı, yetki grubu, zaman aralıkları tanımlamaları oluşturulabilir.
  • Personel tanımlarında kişiler gruplara bağlanabilir dolayısıyla raporlama esnasında belirli gruplara ait personellerinizi kolayca raporlama imkânı sunar. (Mavi yaka, beyaz yaka  gibi )
  • Personeller için devamlı, sezonluk, geçici vb. vardiyalarınız için geçerlilik tarihi aralığında sınırsız vardiya tanımı (çalışma grubu) oluşturulabilir, her vardiya tanımı için mesai başlangıç-bitiş saatleri, giriş çıkış toleransları, yuvarlama süreleri ve gün içerisindeki kesinti süreleri (yemek, çay molaları vb..) ayrı ayrı tanımlanabilmektedir.
  • Bu çalışma vardiyaları içerisinde farklı fazla mesai tanımı normal fazla (hafta içi), akdi tatil fazla (cumartesi mesaisi), hafta tatili fazla (Pazar mesaisi), resmî tatil fazla ve fazla mesaide verilen mola (yemek, çay vb.) sürelerinin kesinti olarak düşülüp düşülemeyeceği, her bir fazla mesai türü için ayrı ayrı ve detaylı olarak oluşturulabilir.
  • Çalışma vardiyaları ve hafta tatilleri sıklıkla değişen personel için çalışma takvimi onay sistemi (değişken vardiya tanımlamaları) oluşturularak, personele ait bu çalışma takvimi üzerinden de istenildiği sayıda çalışma grubu ataması yapılabilmektedir.
  • Sınırsız sayıda izin tanımı izin türlerine göre (Görev, Sendikal, Mazeret, Ücretli, Ücretsiz, Yıllık, Vizite, Rapor, Evlilik, Doğum, Ölüm vb.) tanımlanabilmektedir.
  • Oluşturulan her izin türü tanımı için; hangi hakların kesilip hangi hakların hak edilebileceği belirlenebilecektir. Örneğin SSK günü, hafta tatili ve resmî tatil izin gününden sayılıp sayılmayacağı ayrı ayrı tanımlanmaktadır.
  • Bu oluşturulan izin türleri personellere tek tek ya da toplu olarak işlenebilmektedir.
  • İzin kayıtların kullanıcı tarafından elle girilmek istenilmemesi durumunda, her izin türü için neden kartı tanımlanabilmektedir.
  • İzin kayıtları için “İzin Onay Sistemi” 
  • İzin dönüştürmelerinde vizite izinleri için girilen gün sayısının belirli bir günden sonrasını ya da tamamını otomatik olarak rapora dönüştürülmesi sağlanabilmektedir.
  • Personeller için yurtiçi ve yurtdışı görevler tanımlanabilir, ayrıca bu saatlerin ne kadarı normal çalışmaya ne kadarı fazla mesaiye girecek ayrımı da yapılabilir olacaktır.
  • Yurtiçi-yurtdışı görev tanımları puantaj yapısı içinde ayrıca hesaplanacak ve raporlanabilir.
  • Raporlama sihirbazı ile tüm kullanıcılar kendi özel raporlarını oluşturabilirler.
  • PDKS yazılımından alınan tüm raporlar excel, pdf, xml, html gibi formatlara kaydedilebilmektedir.
  • Polimek Elektronik’in tüm yazılımları kendi bünyesinde bulunan Polikod Polimek Yazılım A.ş tarafından yazılmaktadır.
  • Polikod; ISO 9001, ISO 27001, ISO 25051 ve ISO 12207 kalite belgeleri ve yerli malı belgesine sahip Bakırçay Üniversitesi TEKMER (Teknoloji Geliştirme Merkezi’nde) yazılım üretmektedir.

Teklif İste

Polimek PDKS Yazılımını ücretsiz denemek için demo talebi oluşturunuz.

Entegre Çalıştığımız Programlar

PDKS Ücretsiz Demo Talep Formu

Bu formu göndererek, gizlilik politikamızı okuduğunuzu, anladığınızı ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.